Egyre több nagy hirdető hagyja el a YouTube-ot


Tech/Tud - 2017. március 24.
szerző: SH

youtube-tableten

A YouTube a világ talán második legnagyobb közösségi oldala a Facebook után. A Google 2006-ban vásárolta meg, és fokozatosan vezette be a jelenlegi reklámozási módszert. Azt, amelyik túl gyorsan költi a hirdetők pénzét.

A napokban több nagy hirdető is visszalépett a YouTube csatornáitól, olyan indokot adva elő, mint az erőszakos, antiszemita és rasszista tartalom mellé tett reklámja. A csatornától megváló cégek között van a Marks & Spencer, a L’Oreal, a Volkswagen, Honda és a Toyota is.

A közösségi oldal a megjelenítések száma szerint csökkenti a hirdető egyenlegét, amit optimalizál: a mára szinte mindenhova odatolakodó reklámok olyan hatásfokkal futnak, hogy a hirdetési időtartam lecsökkenése matt elvész a hirdetés értéke. Persze, hangzatosabb a tartalomra fogni.