Elektronikus ügyintézésre áll át a Siklós-Hő is
Átmeneti ügyfélszolgálati rendet vezet be a Siklós-Hő. A koronavírus további terjedésének megakadályozása céljából, valamint az ügyfelek és kollégáik egészségének, biztonságának megóvása érdekében a cég március 23-ától felfüggeszti ügyfélszolgálatán a személyes ügyintézést.
Az ezt követő időszakban továbbra is biztosítják telefonos és online ügyfélszolgálati elérhetőségeinket, illetve az egész nap díjtalanul hívható 06/80/201-198 műszaki hibabejelentő vonalat.
A távhőszolgáltatás díjának kiegyenlítésére a csoportos átutalási megbízás, a banki átutalás, az online ügyfélszolgálati felületen a bankkártyás fizetés (vPOS) vagy postai csekk áll rendelkezésre, a helyszíni POS terminálon történő bankkártyás fizetés és a készpénzes pénztári befizetés lehetősége szünetel.