Hűségprogrammal válaszol a Tesco


Nagyvilág - 2019. november 1.
szerző: SH

SONY DSC

Komoly fejtörést okoz a Tesconak a német vetélytársak angol piacon való térhódítása. Az Aldi és a Lidl terjeszkedésére adott válaszul november 8-tól egy különleges hűségprogramot vezet be.

Az első körben a meglévő kártyatulajdonosok által igénybe vehető Clubcard Plus kedvezmény lényege, hogy 8 fontért – azaz valamivel több mint háromezer forintért – havi két alkalommal igénybe vehető 10 százalékos kedvezmény lehet kiváltani. Emellett természetesen a pontgyűjtögetés is megmarad.

A Reuters szerint a németek agresszív térhódítása nem csak a Tesconak, hanem valamennyi helyi láncnak nehézséget okoz: a Walmart részeként jelen lévő Asda, a Morrisons és a Sainsbury’s is hátrébb szorult az árukészletet, minőséget és olcsó árakat egyszerre elváró vásárlók szemében.

A Tesco Siklóson is meg fogja érezni a piaci versenytársak feltörését; az elmúlt hónapok során látványos mértékben csökkenő árukészlet mellett hamarosan nyit az Aldi is.