Hűségprogrammal válaszol a Tesco
Komoly fejtörést okoz a Tesconak a német vetélytársak angol piacon való térhódítása. Az Aldi és a Lidl terjeszkedésére adott válaszul november 8-tól egy különleges hűségprogramot vezet be.
Az első körben a meglévő kártyatulajdonosok által igénybe vehető Clubcard Plus kedvezmény lényege, hogy 8 fontért – azaz valamivel több mint háromezer forintért – havi két alkalommal igénybe vehető 10 százalékos kedvezmény lehet kiváltani. Emellett természetesen a pontgyűjtögetés is megmarad.
A Reuters szerint a németek agresszív térhódítása nem csak a Tesconak, hanem valamennyi helyi láncnak nehézséget okoz: a Walmart részeként jelen lévő Asda, a Morrisons és a Sainsbury’s is hátrébb szorult az árukészletet, minőséget és olcsó árakat egyszerre elváró vásárlók szemében.
A Tesco Siklóson is meg fogja érezni a piaci versenytársak feltörését; az elmúlt hónapok során látványos mértékben csökkenő árukészlet mellett hamarosan nyit az Aldi is.