2018. augusztus 20, hétfő                                         Siklós Város független hírportálja

Pataki: mindkét iskola egyforma mértékben részesül a fejlesztési pénzből


2017. november 13.
szerző: SH

patakigabikmeghallg

Siklóson a korábbi években több iskolafejlesztés is megvalósult, melyek először a középszintet érintették, majd 2010-ben a DDOP keretében az általános iskolák is kaptak némi lehetőséget.

Korábban a mohácsi tankerületi központ pályázott Siklós számára, melyből az igényelt 840 millió forintból 838 milliót – a teljes szakmai részt – hagyták jóvá.

Mint Pataki Gabriella, a Kanizsai Dorottya Általános Iskola igazgatója leszögezte, a fejlesztés összegéből mindkét általános iskola egyforma mértékben részesül.

A fideszes önkormányzati képviselő az infrastrukturális hiányosságok és kiegészítéseket magába foglaló beruházásra mutatva részletezte: A Batthyány Kázmér Általános Iskola az őt érintő fejlesztés legnagyobb részeként  kap egy normális méretű tornatermet, de a művészetoktatáshoz, az idegen nyelv oktatásához kapcsolódó helyiségeken kívül közösségi hely is kialakításra kerül.

A Kanizsai Általános Iskola a profiljának megfelelően egy olyan épületrésszel bővül, ahol tánc- és képzőművészeti oktatásra is alkalmas termet alakítanak ki. Emellett egy olyan közösségi és könyvtárteret kap az iskola, ahol az intézményi profilnak megfelelő kórus tud próbálni, és eddig külső helyszínen tartott rendezvényeket lebonyolítani.

Az infrastrukturális fejlesztéseken túl az eszközpark is bővül; az iskolák az elavult informatikai eszközeiket cserélik le, de pedagógusok számára szakmai képzéseket is tartanak.

A Kanizsai sportcsarnokának burkolatát érintő felújítással kapcsolatban Pataki Gabriella megjegyezte, a szerződés aláírását követően a kivitelezés azért várat magára, mert a projekt menedzselését végző Magyar Kézilabda Szövetség az ország több pontján is ugyanazzal a kivitelezővel dolgoztat, és még nem kerültünk sorra. Mint jelezte, a felújítás még idén megvalósulhat.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.