Szünetel a NAV ügyfélfogadás a Kormányablakban
A siklósi Kormányablakban működő Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálatán is szünetel az ügyfélfogadás.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy a pécsi, központi ügyfélszolgálat ügyfélterében egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot, enélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV nyitva levő központi ügyfélszolgálatát.