Valami nagyon elromlott a Vodafone-nál, de nem számolnak fel pótdíjat miatta


Tech/Tud - 2021. augusztus 13.
szerző: SH

vodafone

A meghirdetett informatikai leálláson túl hetek óta nem érhetőek el bizonyos szolgáltatások, ráadásul az ügyfélszolgálatot sem lehet felhívni.

Legyen szó feltöltőkártyás partnerről vagy korlátalan hozzáféréssel bíró üzleti ügyfélről, a július végére meghirdetett teljes leállásból azóta sem tudott magához térni a mobilszolgáltató. Nem érhető el például a mobillottó szolgáltatás sem, ám reklamálni sem tud az előfizető.

Az ügyfélszolgálatot el sem lehet érni, foglaltságra hivatkozva minden napszakban egyszerűen lerázza az előfizetőt egy automata, későbbi hívást javasolva. Az ügyintézés az interneten sem megy, ott karbantartást emlegetnek.

A cég 5 gigabájtnyi ingyeninternetet osztogat, ám ez a több tízezer forintot fizető, korlátlan eléréssel és hívással rendelkező ügyfelek számára ez nem jelent semmit, a kártyások pedig nem tudják leellenőrizni.

A Vodafone automatája a telefonban hozzáteszi, hogy a számlák is csúszhatnak, de – és itt látszik, hogy mekkora a szívük – ezért nem számolnak fel pótdíjat.